5/2008
Zobrazit / Skrýt obsah čísla
34 Pódiové sestavy slavných baskytaristů - Fernando Saunders (Jaryn Janek)
34 Podiové sestavy slavných kytaristů - Jim Root (Slipknot) (Vítězslav Štefl)
36 Pódiové sestavy slavných klávesistů - Bill O'Connell (Robert Štolba)
36 Yllas (strýček Yllas)
38 Galerie slavných aparátů - 1959 Marshall Super Lead 100, Watkins Dominator (Vítězslav Štefl)
38 Tipy, triky, nastavení - Grafické ovládaní signálového procesoru (1) (Michal Snížek)
42 Kde vzít a nekrást - iZtotope Vinyl - povedený simulátor gramofonu (František Sobotka)
44 Muzislovník (Mojmír Mohapl)
46 Jak pracují efekty II (Ladislav Ptáček)
70 Joe Satriani - transoceánský rozhovor pro časopis Muzikus (Jan Císař)
74 Jen Zielenbach - Groove v sukních (Ibrahim Hassan)
84 Kde se učí jazz - aneb tip pro odrostlé táborníky (Jakub Doležal)
86 Letem kytarovým světem - Jak si zlepšit techniku hry (2. díl) (Vítězslav Štefl)
88 Co nového u kytarových velikánů - Kirk Hammett & James Hetfield (Metallica) (Vítězslav Štefl)
90 Framus AK 1974 Custom - luxusní saská pololubovka (Luboš Malý)
92 Fender New American Standard Stratocaster - inovovaný američan (Mirek Linhart)
94 Aguilar AG 500SC 112C - malé ale výkonné basové kombíčko (Jaryn Janek)
96 Danelectro Dano Pro - reedice legendárních nástrojů z 50. a 60. let (Štefan Kostelný)
100 Marshall MB4210 - přírůstek do basové řady MBéček (Marek Haruštiak)
102 LD Systems LAX12DA - horizontální mixážní pult se 400W koncovým stupněm (Víťa Křivánek)
106 Meinl Soundcaster Custom - základní sestava bubenického minima (Jiří Kollman)
108 Yamaha Motif XS - workstation, jehož úspěch pokračuje (Pavel Černý)
112 Bose L1 Model II - modulární ozvučovací systém revoluční koncepce (Štefan Kostelný)
114 Korg M3 - syntezátor, či pracovní stanice? (Jan Markovič)
118 Crate Profiler Model 5 - velmi malé, kompaktní a lehce přenositelné kombo (Štefan Kostelný)
122 Native Instruments Guitar Rig 3 - evoluce díky schopnosti naslouchat (Dobroslav Šámal)
126 CME U2MIDI - USB/MIDI interface (Michal Snížek)
126 ESI nEar08 eXperience - poslechových monitor nEar firmy ESI (Oldřich Tureček)
128 Sound Design XI - Efektový procesor I (Vanda Teocharisová)
130 Tabulatury IV - Tabulatura pod mikroskopem 2 (Petr Slavík)
132 Hudební patologie XVIII - Mike Stern a John Scofield - Play part II (Tomislav Zvardon)
133 Zlo, zvyky a zpěv V - zpěvový workshop (Helena Kubelková)
134 Bubenícke postrehy XXIII - Bicie a inovácia (1) (Alexander Strieženec)
135 Sekvencery XVI - Notátory 4 (Mario Buzzi)
137 Elektrofony VII - do historie elektromechanických nástrojů (Milan Guštar)
138 Bass café III - pět je víc než čtyři (Marek Haruštiak)
201 Recenze kytar - www tip (Jiří Polášek)
202 Time electronics - www tip (Jiří Polášek)
203 Angela.com - www tip (Jiří Polášek)
204 King bass - www tip (Jiří Polášek)
205 Neobvyklé kytary a inovace - www tip (Jiří Polášek)