6/2020
Zobrazit / Skrýt obsah čísla
15 Yllas (strýček Yllas)
17 10 desek - 10 nejoblíbenějších desek Saši Langošové (Ivan Ivanov)
18 Seřízeno, naladěno a nastaveno? - Kabely (Víťa Křivánek)
18 Legendární studia - Record Plant (Vítězslav Štefl)
19 Max for Live - Extrémně osobní Ableton Live - Poslouchejme Live (Martin Jirsák)
19 Základy mixu v domácím nahrávacím studiu - Postup při mixu (Tomáš Nykl)
20 Roman Dragoun - nepřehlédnutelná osobnost české rockové hudby (Milan Kopecký)
24 Příběh jedné desky - Futurum - Jedinečná šance (1987) (Ilja Kučera ml.)
28 Markéta Foukalová - Najít si svůj prostor (Ilja Kučera ml.)
30 Baskytara - nastavení zvuku, komplexní ekvalizér zvuku (Martin Adamus)
33 Dan Mayo - bubeník, skladatel a pedagog (Antonín Procházka)
40 Kytaroví velikáni - Steve Marriott (Vítězslav Štefl)
42 Letem kytarovým světem - Kytary na cesty (Vítězslav Štefl)
43 Top 10 hardrockových desek Vítězslava Štefla - Uriah heep - Look at Yourself (Vítězslav Štefl)
44 Bubnoštěky - Arbiter Drums (Mojmír Mohapl)
44 Receptář bubenických nápadů - New Orleans, vývoj soupravy a fenomén „TRAPS” (Antonín Procházka)
45 Profily progresivních bubeníků - Michael Schack (Matěj Kýbl Kubíček)
46 Fractal Axe-Fx III - rackový kytarový multiprocesor (Jan Erle)
50 Yamaha Live Custom Hybrid Oak - nová řada bicích (Václav Zima)
52 Studiologic SL73 Studio - MIDI keyboard s luxusní klaviaturou (Jan Markovič)
54 LD Systems ICOA 12 ABT - aktivní reprobedny řady ICOA (Mojmír Mohapl)
56 Boss RC-10R - pokročilý, moderní stompbox looper (Tomáš Pavelka)
62 Blackstar Sonnet 60 - dvoukanálové kombo pro akustické nástroje (Marek Vaňkát)
64 Kurzweil MPS120 - stage piano (Milan Kopecký)
66 Xvive Echoman - pastička typu delay (Ladislav Ptáček)
68 Jak zkvalitnit herní projev na baskytaru - baskytarový workshop (Martin Adamus)
70 Jak to vidí (slyší) zvukař - Elektroakustická kytara (Víťa Křivánek)
72 Rockové klávesy - Rocková harmonie: A jsme tu s príma akordy pro vaše písničky (Brian Charette)
73 Nebojte se funkcí v DAW - Logical Editor - základní podmínky (Martin Jirsák)