Pódiové sestavy slavných kytaristů - Kavin Skaff
Pódiová sestava Kevina Skaffa, kytaristy A Day to Remember, působícího v této našláplé floridské kapele už třetím rokem, je ukázkovým příkladem jednoduchosti a účelnosti.
„Když jsem přišel ze své kapely Four Letter Lie, tak jsem si sestavu musel úplně přestavět,“ uvádí Skaff. „Předtím jsem hrál na Marshally, ale tady jsem zvolil Peavey, protože pro ten jejich mix metal coru a pop -punku se to prostě hodí víc. A navíc jsem vlastně musel co nejvíc zachovat ten původní zvuk, který určil můj předchůdce, Tom Denney. A efekty? Nic víc tady nepotřebuju, tak co bych si vymýšlel další zvuky a tím i další možnost, že něco přestane fungovat?“
Gain na hlavě má nadoraz: „Ale přitom to je pořád konkrétní tón. Kolikrát mi lidi po koncertě říkali: ,To máš gain tak kolem 4 nebo nanejvýš 8?‘ Mám ale rád, když se bedna nakrmí. Ovšem náš zvukař nám řekl, abychom otočili bedny od publika. Že tak může líp zvučit. A neřve mu to z pódia a do dalších mikrofonů. Tak jsem to otočil, proč ne?“
Oba své Les Pauly přelaďuje do ladění dropped-C, kdy se všechny struny podladí o tón a struna E ještě o další tón, takže výsledkem je C, G, c, f, a, d1. Tomuto ladění samozřejmě musí odpovídat i struny, takže na Gibsony natahuje značku Ernie Ball, sady o síle .012 - .056. Ještě silnější sadu používá pro ESP, kde jde o síly .012, .016, .024 (ještě nevinutá), .034, .046, .064. Zde jde v ladění ale ještě níže, kdy kytara je podladěna o dva tóny (!) a struna E navíc ještě o další celý tón. ESP LTD je tedy laděno do dropped-Ais, tedy takto: Ais1, F, Ais, dis, g, c1. Snímače na LTD jsou původní, na Les Paulech jsou instalovány EMG85 (u krku) a EMG81 (u kobylky).
Jeho sbírku nástrojů doplňuje i Fender Jim Root.