Pódiové sestavy slavných kytaristů - Sean Martin
„Můj technik mě stále nutí do toho, abych si to vše nějak vylepšil o nejrůznější další mašinky,“ uvádí Sean Martin z Hatebreed. „Pořád slyším, jak je moje sestava zastaralá, a tak a že mi ukáže, jak to má vypadat, a další perly. Ale já říkám: pokud se to nerozbilo doteď, tak to bude fungovat furt. A to je to, co chci - mít takovou sestavu, na kterou se můžu spolehnout a kterou i pochopím, jak je sestavená dohromady.“
„Když se to vezme kolem a kolem, neměním nějak hodně zvuky, nemám čisté pasáže. Mám pořád svůj zvuk - na sto procent narvanej sound. Jo, jasně, oba dva zesilovače poskytují hodně zvukových možností, ale já mám rád ten nejhlasitější kanál.“
Na každé straně pódia mu zní jiný zesilovač: „... to aby to znělo, že je na pódiu víc kytaristů, cha, cha.“ Nejvíce používá Marshall TSL100, tříkanálový celolampový stowattový aparát: „MF350 zapínám přes switch také, asi tak na devadesát osm procent. Jde mi o to, že některé party s rozdílnějším zvukem tak zní mohutněji, jako kdyby to hráli dva kytaristé. Používám to zejména na úvodní riffy a tak.“ Podle jeho slov se výslednými zvuky inspiroval při poslechu svých nejoblíbenějších kapel, Slayer a Entombed: „Strana pódia, kde stojím já, to znamená Marshall TSL100, to je zvuk Slayer a Marshall MF350, to jsou zase Entombed. A já, jejich věrný fanoušek, je tak mám stále za sebou!“
Na všech kytarách má nataženy struny DR Strings, sady o síle .013, .017, .0256 (je již vinutá), .036, .046 a .056. Celý potah je podladěn o dva celé tóny, tzn. do: C1, F, A#, d#, g, c.
Les Pauly jsou osazeny snímači EMG, 81 u kobylky a 85 u krku. Zajímavostí pak je, že na obou Gibsonech je zapojený pouze EMG81 a z ovládacích prvků funguje pouze knoflík Volume.