Pódiové sestavy slavných kytaristů - Mark Tremonti
Již druhou stovku pódiových sestav kytarových velikánů začínáme Markem Tremontim, detroitským rodákem a poznávací značkou kapel Creed (již opět) a Alter Bridge(od roku 2004).
Na sestavě s Alter Bridge zaujme na první pohled skloubení tří různých hlav, dvou stejných komb a čtyř beden. Důvod? „Miluju rozmanitost,“ říká Tremonti. „I když nastavím úplně stejné parametry na každém aparátu, zní právě tak jinak, jak potřebuji. Nemusím tedy používat tuny dalších zařízení ve snaze měnit zvuk. Zdá se mi to jednodušší a hlavně ten výsledný zvuk je co nejpřirozenější.“
Pro sóla preferuje Two-Rock Custom Signature 100 a Mesa/Boogie Triple Rectifier, nezkreslené rejstříky pak ponechává oběma Fenderům Twinům a čistému kanálu u Mesa/Boogie. Bogner je vyčleněn pro doprovod: „Ta síla, čistota tónu, razantnost a zároveň čitelnost i při zkresleném zvuku - to je jednoznačná deviza Bognera.“
Hlavními Tremontiho kytarami jsou samozřejmě nástroje Paul Reed Smith, z nichž prim hrají jeho singlecut signature modely. Na všechny natahuje struny D’Addario, sady o síle .010-.049, potahy jsou různě naladěné. Hlavní kytara je naladěna do drop-D ladění a navíc podladěna o půl tónu, takže: Db, Ab, d b, g, b, e1b. Druhý nástroj, klasický PRS Singlecut, má potah upravený do drop-H a opět je o půl tónu níž naladěný: B, Ab, db, gb, b, e1b, „trojka“, Custom Mark Tremonti Signature, je naladěna do open D ladění neboli D, A, d, g, a, d1 a konečně čtvrtý nástroj má o půl tónu snížené standardní ladění: Eb, Ab, db, gb, b, e1b.
Na pódiu má dva či tři wah pedály Morley: „Nechci je při pohybu na jevišti hledat.“
Z trsátek poslední dobou preferuje Jim Dunlop Jazz III, u kabelů nedá dopustit na Planet Waves.