Pódiové sestavy slavných kytaristů - Jasin Todd
Freddie „Fisty McTaggart“ Kowalo, kytarový technik Jasina Todda, přirovnával sestavu tohoto donedávna ještě kytaristy Shinedown k zařízení NASA: „Je to velkej super komplex, všechno je pospojováno kabely, všude se válej dráty - ale funguje to skvěle.“
Todd využívá všech kanálů na svých hlavách, čtyř na Diezelu VH-4 a dvou na Marshallu JCM800 2210: „Nepreferuju ani jeden z nich,“ prohlašuje. „Každej z nich je charakteristický. K těm dravým z VH-47 se perfektně hodí silný středy Marshalla. A to si nijak zvlášť nevymýšlím nastavení. Prakticky všechny korekce mám nastaveny na střední hodnoty. Dohromady to pak na jevišti vytváří velmi masivní tón. Po zvukaři pak nechci nic jinýho, než aby právě tuhle barvu zvuku přenes’ do lidí.“
„Todd nejdřív přemýšlel, zda místo desítek krabiček nevyužít nějaký multiefekt - už jenom z hlediska toho, že jedním sešlápnutím zapojíš několik efektů,“ uvádí Kowalo. „Ale nechtěl se vzdát svých prověřených značek, a tak to všechno vyřešil Rocktron All-Access. Todd s tím spíná i kanály na hlavách.“
Todd na své Gibsony natahuje struny Ernie Ball. Na Les Paula a ES-335 natahuje řadu Beefy Slinky, tedy sady o síle .011, .015, .022, .030, .042 a .054. Ještě silnější potah dává na Flying V, kde má sady o síle .011, .014, .018, .036, .052 a .070. Přes tyto silné struny nemá všechny své kytary podladěny. Gibson Les Paul je kupříkladu laděn standardně. ES-335 má potah snížen pouze o půl tónu, do standardního ladění Eb, tzn.: E b, A b, d b, g b, b, e #. Flying pak je podladěn o celý tón, do D, G, c, f, a, d1.
Většinu svých Gibsonů má osazenu standardními snímači, na Flyigu má instalovány signature snímače Zakka Wyldea EMG-ZW a to EMG-85 u krku a EMG-81 u kobylky.