Pódiové sestavy slavných kytaristů - Eric Peterson
Sestava tohoto zakladatele kapely Testament ze San Franciska, která se k velké úlevě všech jejích fanoušků rozhodla po krátkém rozchodu roku 1996 znovu obnovit svou činnost, pochází z nedávného turné.
Na první pohled by se mohlo zdát, že Peterson patří mezi ty kytaristy, kteří nemají zálibu obklopovat se hradbou efektových zařízení. Zdání ovšem mnohdy klame. Eric, jeden z nejvýraznějších doprovodných kytaristů metalového světa, si svůj `bohatě naplněný rack a přeplněný pedalboard0, jak říká, nechává do studia: "Na pódiu si vystačím s tímhle. Byly doby, kdy jsem zkoušel všechno, co mi přišlo pod ruku, a pokud se mi to líbilo, tak jsem to musel mít i na pódiu. Výsledkem byla obrovská elektrárna, která sice produkovala různý zvuky, ale běda, když se něco rozbilo. Prakticky nebylo možný to v dohledný době najít, opravit, nahradit, vyhodit! Často jsem se i přistihl, že jsem ani nevěděl, co všechno si mám zkontrolovat, aby to fungovalo..."
Na základě těchto zkušeností se tedy rozhodl pro, jak říká, `brutální minimalizaci0: "Já ty krabičky dokonce ani nemám přichycený na nějakém pedalboardu. Jen se mi tak válejí po jevišti. Ale zase, když se na nich něco rozbije, tak není problém je okamžitě vyměnit."
Ze své sestavy si nejvíce cení hlav Mesa/Boogie a krabice Boss DD-5: "Nikdy ji nevypínám. Je nastavena asi na 40 ms a dělá mi hustej, tlustej zvuk."
Na své kytary natahuje struny DR, sady o síle 010-052, a potah přelaďuje
o celý tón níž, tedy do D-, G, C, f, a, d. Dean Cadillac je osazen snímači Seymour Duncan, a to (od krku ke kobylce) `59 SH-1N, Jazz SH-2, JB SH-4, na Gibsonu Flying V jsou dva EMG (81 a 85) a Dean Time V je osazen dvěma zebrami DiMarzio Super Distortion.