Pódiové sestavy slavných baskytaristů - Rhonda Smith
Dávno pryč jsou časy, kdy symbióza basové kytary s ženskou částí populace byla v širším povědomí spojována tak maximálně se Suzi Quatro. Takže si myslím, že by nebylo určitě na škodu omrknout i "výbavičku" kolegyň světových hráčů hlubokých tónů, mezi které Rhonda Smith rozhodně patří. Vyrůstala v Kanadě a s hudbou se dostala do kontaktu, pomineme-li pobrukování na tubu v dětském orchestru, asi trochu nepřekvapivě, díky nahrávkám skupiny Rush. Další "místní rodák" Alain Caron a jeho tehdy populární fusion parta Uzeb pravděpodobně zapříčinili její zvýšený zájem o jména, jako jsou Stanley Clarke, Larry Graham a Jaco Pastorius. Po zápise na McGill University potkává Kata Dysona a zbývá už jen ten pověstný krůček k nástupu k Prince, kde, krom dalších spoluprací například s Chaka Khan, Sheila E či vlastních sólových aktivit, působí dodnes. Během turné Musicology se spoléhala především na tři Fender American Deluxe basy, všechny s palisandrovým hmatníkem a aktivní elektronikou, potažené GHS Boomers 045-105 strunami. Z dalších hojně využívaných instrumentů můžeme jmenovat pražcové i bezpražcové MTD šestky, čtyř i pětistrunné Lakland, elektrický kontrabas Vektor, akustickou baskytaru Hearvy Leach nebo také Marcus Miller Fender Jazz Bass 5. Z aparátů si oblíbila značku Mesa/Boogie, přesněji řečeno dvě hlavy Pulse 600 společně se čtyřmi boxy 2 x 15" Powerhouse Custom ve vlastním, do nachového odstínu laděném, provedení. Signál z nástroje, vedený buď vysílačkou Samson nebo Monster kabely, dělí Boss Volume pedálem na dvě cesty vedené buď - do ladičky Korg Toneworks, nebo svého pedalboardu. Tam najdeme DigiTech Whammy pedál, Dunlop 105Q Bass Wah, zkreslení Danelectro Fab Tone, Line 6 MM-4 Modulation Modeler, Line 6 DL4 Delay Modeler a od EBS Octabass a BassIQ.