Psychoworld - Když u Yamahy „šumí“
Když se v motocyklové sekci Yamahy rozhodnou vydělat něco slávy na rozruchu v hudební branži, stojí to za to. Firma spustila projekt Ah a May (pozpátku Yamaha) coby oslavu jara (Ah květen)
Tvůrci měli za úkol vyprojektovat hudební nástroje, které by vyvolávaly představu motocyklu. Nakonec se zrodil nápad pro provedení bicích a xylofon.
První z nich dostal název Fujin dle japonského boha větru. Je sestrojen pro dva za sebou sedící instrumentalisty, čímž připomíná dvojici sedící na motocyklu. Kolem sebe mají v kruhu rozeseté dřevěné kameny xylofonu doplněné o ozvučnice. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobce nejznámějších motocyklů, ani nás nepřekvapí, že zpracování a použité materiály patří skutečně mezi ty nejlepší. Nerez ocel, chrom a ebenové dřevo nesnesou konkurenci. Čtveřice paliček bijících kolem sebe pak již musí každého naplno vtáhnout do víru jarního reje hudby. Vpředu namontované ozvučnice přenášejí zvuk a do kruhu rozeseté kameny se otáčejí dle určení směru a letu spolujezdcem vzadu.
Druhý z nich, Raijin, byl pojmenován podle v šintoismu uctívaného boha blesků, hromů a bouří v mysli. V kleci rozestavěné všelijaké možné bicí nástroje ve spodní části opatřené čtveřicí šlapek ovládajících velké kotle a dupáky. Hráč sám pak při produkci lehce připomíná křečka běhajícího v kole kovové klece a mlátícího do všeho, co je kolem něj, a možností má opravdu mnoho. Možná jen větší urostlejší bubeníci budou mít stísněnější pocit, zatímco ti opravdu malí si budou muset povyskočit.
Přestože se nakonec masivní výroby těchto nástrojů nedočkáme a ani montáž a transport by asi nebyly nejjednodušší a mnohé kapely by už definitivně proklely už tak zdržující bubeníky, kteří by se po skončení produkce s demontáží svých bicích loudali ještě o něco déle (pokud by stihli vůbec začít), je třeba konstruktérům v Yamaze přiznat, že se zadaného úkolu zhostili s nonšalancí sobě vlastní a na krku se jim houpají další vavříny.