Pódiové sestavy slavných kytaristů - Zach Blair
Aby dosáhl svého typického agresivního zvuku, používá Zach Blair, kytarová smršť chicagských hardcorepunkových Rise Against, duo dvou lampových hlav, Rivera Knucklehead a Marshall JCM900, s lampami 5881 v powerampu. „Hledat stejný zvuk, jaký vytváří tahle dvojice u jednoho aparátu, je dost neřešitelnej problém,“ uvádí Alejandro „Handroll“ Rivera, Blairův technik (jde pouze o shodu jmen, čili žádná vazba na značku aparátu). „K120TRE Knucklehead produkuje spíše nižší frekvence, zatímco 4100 spolu s bednou Mesa/Boogie dodá celému spektru výšky a hlavně středy, tolik potřebné pro čitelnost tónu.“ Z obou hlav si pak nejvíce cení Marshalla: „Provází mě celou mou kariéru. Cítil bych se nesvůj, kdybych ho na pódiu za sebou necítil.“
Pro relativní jednoduchost své sestavy má Blair přímé zdůvodnění: „Stačí totiž, když si uvědomím, kolik toho moji oblíbení punkrockoví idolové vytvořili s takovým málem.“
Dvě krabice, Boss NS-2 a Line 6 Echo Park, obsluhuje jeho technik: „Delay mi Handroll zapíná při sólech a v těch částech skladeb, kde by měl být prostor. Jsem s ním tak domluvený. A Noise Suppressor? Když to začne nahoukávat, o nic se nestarám - vím, že Handroll za scénou zasáhne.“
Občas lze u Blaira na pódiu narazit i na další dvě efektová zařízení, kvákadlo Dunlop Crybaby 95Q a zejména na Pickup Booster od Seymour Duncan, zapínaný spíše při sólech.
Na všechny své kytary natahuje struny Ernie Ball Coated Slinky neboli sady o síle .010-.046. Potah u všech tří nástrojů je při standardním ladění podladěn o půl tónu, takže výsledné naladění je E#, A#, d#, g#, b, e#1. I osazení všech nástrojů je identické, vždy humbuckingy Seymour Duncan, a to u krku Stock a u kobylky Distortion.