Pódiové sestavy slavných kytaristů - Stone Gossard
"Co si člověk neudělá ještě předtím, než mu signál vleze do aparátu, tak to nemá. A já mám rád kontrolu nad svým tónem," řekl roku 1997 Gossard, člen Pearl Jam. Podle svého technika si na tento způsob úpravy signálu zvykl ze svých předchozích působišť jako Green River, Mother Love Bone a Temple of the Dog včetně projektu Thermidor: "Stone má rád variabilitu nastavení, nerad se spoléhá na možnosti jednoho aparátu. A o více hlavách či kombech tehdy nechtěl ani slyšet. Kdo prej by si s tím hrál..."
Efektový řetězec vznikl na základě jeho dlouhodobé zkušenosti s krabičkami. Nejvíce si vyhrál se zkreslením. I zde zůstal věrný krabicím, v té době odvrhnul i multiefekty a procesory, které neměl nikdy ve velké oblibě: "Na těch dvou ibanezách je skvělé to, že se dají nastavit tak, že samy o sobě produkují hřejivý tón a při společném zapojení se nezalykají."
I u ostatních efektů volil spíše klasiku: "Led Zeppelin, Creedence Clearwater Revival, ti všichni měli klasické vybavení a tón, který ti současné procesory prostě nedodají," řekl na tiskovce pořádané ku příležitosti udělení ceny Grammy v kategorii Nejlepší koncert roku a příprav velkého turné, ze kterého je tato sestava.
Ne zcela typickým aparátem je pak kombo Blitz 50. Jde o padesátiwattové dvoukanálové kombo s koncovým zesilovačem třídy A s velkým podílem ruční práce. Má instalován přepínač pentoda/trioda. Gossard si tuto americkou firmu Savage oblíbil i kvůli tomu, že výrobce mu na jeho přání měnil lampy, reproduktory a jejich konfiguraci až do té doby, kdy byl zcela spokojen. Jeho věčně rebelantská povaha mu zejména v období rozjezdu Pearl Jam nedovolila vybavit se stejně jako zavedení kytaristé, a volil (jak říkal) zcela "nezávislou a jenom nezávislou" alternativu. Je pravdou, že v USA je takovýchto menších firem dost (namátkou např. Sewell, Soundsmith, Standel, Reazer's Edge, Guytron Amplification, Egnater a další).
Dodejme, že na všechny své kytary natahoval struny GHS.