Kytara ve studiu VII
Dosažení kytarového zvuku podle vašeho gusta není ve studiu prvoplánové věcí zvukaře, nevidí vám do hlavy, může se jen snažit podle svých zkušeností vám váš zvuk jen pomoci najít. Pokud se sami stanete svým studiovým zvukařem, snažte se ohlídat základní věci – nastavení správné úrovně v jednotlivých bodech procesu nahrávání. Přebuzení mikrofonního vstupu ještě nemusí být až tak fatální záležitost, naopak přebuzení digitálního vstupu je prekérní záležitost. Bohužel obojího se už po záznamu nezbavíte a proto je kontrola úrovní před začátkem nahrávání zásadní záležitostí. Je dobré rozdělit konkrétní kytarový part do několika částí, které postupně nahráváte, přičemž přechod mezi nimi vždy musí působit přirozeně a nenásilně. Ověřte si svůj zvuk zkušební nahrávkou mikrofonem před reproduktorem, výsledek může být velmi odlišný od toho, co slyšíte vestoje.