Královny rytmu - Stephanie Leigh
Narodila se v jižní Kalifornii. Její otec vedl bubenickou pochodovou kapelu, takže není překvapením, že Stephanie vyrostla v podstatě s paličkami v ruce. V deseti letech začala hrát v první školní kapele.
Kromě táty ji ovlivnili a inspirovali i další bubeníci, například Phil Rudd z AC/DC, Steve Negus ze Sagy, Neal Peart z Rush, Terry Bozzio, Dave Weckl, Simon Phillips a další. Na střední škole prošla několika kapelami, jednou z nich byla i dívčí skupina Damzel. Shodou okolností se Stephanie seznámila s kytaristkou Tinou Wood z ženské kapely No Shame, která sháněla bubenici. Naučila se jejich repertoár a začala s nimi hrát. Ostatní spoluhráčky byly z Anglie, ale získaly nahrávací smlouvu v Americe. Holky vydaly album s názvem Good Girls Don’t Last.
Po ukončení činnosti No Shame se Stephanie a Tina odstěhovaly z Hollywoodu a potkaly se se zpěvákem a kytaristou Ronem Keenem. Založili spolu kapelu Fair Game a v roce 1991 jim vyšla deska Beauty and the Beast.
Dále Stephanie působila v bandu Leigh Cates, který hrál písně ve stylu jižanského rocku, a také v kapele Fles ‘n’ Bone s Jeffem Youngem z Megadeth. Na konci devadesátých let daly Stephanie, Tina a basistka Dyna Shirasaki dohromady band The Party Girls a byly najaty pivovarem Anheuser-Busch. Vystupovaly na spoustě firemních akcí a dokonce i na jedné z největších sportovních událostí - na Super Bowlu v roce 1999.
O dva roky později se všechny tři staly členkami AC/DC Revivalu, který se roku 2004 vyvinul do ThundHerStruck. Od té doby kapela hrála nejen po celých Spojených státech. Mimo jiné vystupovaly pro příslušníky amerických ozbrojených sil v Bosně, Kosovu, Afghánistánu, Iráku a na dalších místech.
Stephanie obdržela během let i různá ocenění. V roce 2004 a 2006 byla magazínem All Access vyhlášena jako nejlepší bubenice. Také byla hostem v několika televizních pořadech.
Stephanie Leigh spolupracuje s firmami Pearl Drums, Sabian Cymbals, Ahead Drumsticks, Elektro-Voice Microphones a Warwick Drum Accessories.
BICÍ SOUPRAVA
Pearl MRP Masters Series
1) 22 x 16” bass drum
2) 14 x 6,5” free floating snare drum
3) 13 x 11” tom
4) 14 x 12” tom
5) 16 x 16” floor tom
ČINELY
Sabian
A) 14” hi-hat
B) 18” crash
C) 20” crash
D) 22” ride