Galerie slavných snímačů - DiMarzio, Super Distortion S DP218
Dnešní výrobek nás také přivádí k obecnější záležitosti, které, jak jsme si uvedli, občas uvedeme i mimo uvedené téma. Aneb co to je, když výrobce uvádí osazení H/S/S nebo S/H/S apod.? Jedná se o osazení kytar humbuckery (HB) a singly (SC). Původní unifikované osazení jenom HB a jenom SC přestalo části kytaristům vyhovovat, protože když chtěli změnit zvuk, museli sáhnout po jiné kytaře. Proto řada výrobců (a mezi nimi i Fender) sáhla po variantách zapojení, kdy u singlových kytar šlo nejčastěji o H/S/S (řazeno od kobylky) a u humbuckerových nástrojů o přidání singlu mezi dva HB (H/S/H - to ovšem nebyla nejčastější varianta). Móda rozpínatelných HB přišla až později, dost problémů vyřešily i tzv. mezipolohy mezi třemi SC či spřažení dvou SC k sobě.
Dnes se podíváme na stále více oblíbený snímač pro straty, a to nemyslím pouze Fendery, ale obecně kytary, které jsou osazovány singly. V tomto případě se jedná o humbucker velikosti singlu. Čtyřcívkový snímač, který nabízí výkon pořád ještě slavnějšího humbuckeru firmy, Super Distortionu DP100.
Filozofií firmy bylo, aby na kytary, které jsou osazovány singly a na které ve snaze dostat z nich jiný než singlový ostrý zvuk, se instalují humbuckery, což nemusí vypadat (a také nevypadá) moc dobře, se mohl umístit rozměrově stejný snímač parametrů HB. Což se v tomto případě podařilo, s tím že vývojáři navíc upravili frekvence výstupu. Předpokládali totiž, že právě tento snímač bude instalován k poloze u kobylky, a tedy do šikmé polohy. Zvuk tak není příliš ukřičený, protože v poměru výšky, středy a basy je výstup dimenzován hodnotami 5,0, 7,5 a 8,0. Svým zapojením je možné ho i rozpojit, což přináší další možnosti využití. Svým výstupem je pak DP218 v sérii hum-canceling snímačů pro straty suverénně nejsilnějším výrobkem, jsou to v podstatě hodnoty středně silných humbuckerů firmy.