Pódiové sestavy slavných klávesistů - Lisa Harriton
Svěží jazzový vánek do tvrdé rockové kapely, snaha propojit svět klasické hudby a jazzu spolu s atraktivní vizáží a citlivým přístupem ke zvuku celé sestavy - tak by asi bylo možno charakterizovat styl Lisy Harriton (1980). Tato půvabná představitelka nejmladší generace měla to štěstí, že se narodila do hudební rodiny, takže již od devíti let získávala zkušenosti z nahrávacích studií coby sborová vokalistka (např. Great American Songbook Roda Stewarta). Klasicky vzdělaná na Royal school of Music v Londýně, záhy pronikla do světa jazzového piana pod vedením slavného Alana Pasquy. Lisinu tvorbu a hudební myšlení ovšem nejvíce ovlivnili jazzová skladatelka Maria Schneider a skupina Yellowjackets. V mašinérii hudebního průmyslu jí nabídly spolupráci hvězdy jako Ernie Watts, Joe LaBarbara, Ingrid Jensen, Larry Koonse. Poté, co na jaře 2007 nastoupila z finančních důvodů do rockové skupiny Smashing Pumpkins, začala být sponzorována firmami Yamaha, Moog a Roland. Velmi citlivě podbarvuje kytarový ráz rytmiky, užívá převážně zvuky elektrických pian a padů. Přestože je velmi zevrubně obeznámena s modálními jazzovými voicingy, spoléhá se na terciový systém funkčních akordů. Harmonických nadstaveb užívá poměrně zřídka. Všem klávesistům Lisa doporučuje: „... experimentujte se zvuky! Neomezujte se jen na simulace klavíru a Fender Rhodes, zajímejte se o syntézu. To vám otevře další dveře a rázem máte mnohem větší šanci zůstat v branži.“
Klávesy: Roland RD 700-GX (vynikající simulace klasického klavíru, velmi zdařilé syntezátorové zvuky, sbory, dechy, po všech stránkách předstihující cenově srovnatelný nástroj Yamaha CP-300); Roland Fantom X-8; Roland AX-7 (s MIDI JET bezdrátový systémem); Hammond B-3 organ s (nezbytným) Leslie 122; Wurlitzer 140B.