Paul McCartney nejen do kaváren
"Chvílemi je má nová deska velmi osobní. Navazuje na vzpomínky z doby, kdy jsem si jako dítě hrál v Liverpoolu. Je to rocková a emocionální deska. Nedá se to popsat na malém prostoru," říká o svém novém albu Memory Almost Full prominent světové populární hudby sir Paul McCartney. Někdejší člen The Beatles, který býval už po rozpadu kapely před dávnými lety nejproduktivnějším a nejpracovitějším z celé čtveřice, svou pracovitost potvrzuje i nyní ve věku v podstatě důchodovém. Na třinácti písničkách pro toto album začal McCartney pracovat už před řadou let, ještě dřív než dokončil své předcházející sólové album Chaos and Creation in the Backyard. Vlastní realizace nahrávek pak probíhala v několika studiích, včetně legendárního londýnského na Abbey Road. Producentem byl David Kahne. Oficiálním datem vydání novinky se stal 5. červen 2007. Nutno konstatovat, že příchod nového alba Paula McCartneyho na svět neproběhl úplně tradičním způsobem. Desku vydala společnost Hear Music, kterou založila a financuje síť kaváren Starbucks. Tyto kavárny po celém světě zařadily cédéčko do své nabídky a staly se tak neobvyklou distribuční sítí. Ale nejen to. V devětadvaceti zemích světa, a tím pádem jedné desítce tisíc provozoven této sítě kaváren, se deska v den vydání přehrávala rovných čtyřiadvacet hodin pořád dokola, a tak jí během jediného dne slyšelo nebo alespoň zaslechlo na šest milionů lidí. Celkově vzato, prozrazuje novinka, že skladatelský talent Paula McCartneyho ani po desítkách let na scéně a úctyhodném množství napsaných písniček nevyhasl. Album je poklidné, melodické, navazuje na letitou tradici The Beatles, a tak není divu, že se líbí nejen návštěvníkům kaváren. Živou podobu by písničky z něj měly začít dostávat v dohledné době a na koncertní turné se Paul McCartney chystá v roce 2008. Do té doby by rovněž chtěl dořešit vleklé rozvodové řízení se svou někdejší manželkou Heather Mills.